دبیر هئیت فوتبال هرمزگان خبر داد

به دنبال برگزاری جام جزایر  فوتبال ساحلی در ابوموسی هستیم



دبیر هئیت فوتبال هرمزگان به همراه  مهدی جعفری رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان، محمد پیروانی رئیس کمیته  فوتسالی، محمد عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان  ابوموسی  و قاسم بارگاهی رئیس هئیت فوتبال شهرستان از زیرساخت های فوتبال ساحلی این شهرستان بازدید به عمل آورد.


به گزارش صبح ساحل، اصغر معماری دبیر هئیت فوتبال استان هرمزگان  ضمن قدردانی از  قاسم رنجبریان رئیس هئیت  فوتبال استان هرمزگان، هئیت  فوتبال شهرستان  ابوموسی  و اداره ورزش و جوانان و همه  عواملی که باعث شدند شهرستان  ابوموسی میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان  استان باشد  عنوان کرد : امروزه فضای مجازی ورزشی استان هرمزگان شهرستان مهم و استراتژیک کشور را زیر نظر دارد چون میزبانی فوتسال لیگ برتر نوجوانان استان هرمزگان در گروه  غرب  به میزبانی شهرستان  ابوموسی در حال برگزاری می باشد.


معماری  افزود: یکی از برنامه های مهم هئیت فوتبال استان که در مرکز استان در  آن به اجماع رسیده ائیم، برگزاری مسابقات جام جزایر  فوتبال   ساحلی  استان به میزبانی این شهرستان  مهم کشور و استان می باشد.


دبیر هئیت فوتبال استان هرمزگان افزود: اگر دوستان و دلسوزان در شهرستان  ابوموسی بتوانند زیرساخت های  لازم راجهت میزبانی مسابقات بین المللی  مهیا نمایند این هئیت قطع به یقین این برنامه را با هماهنگی با فدراسیون فوتبال در تقویم اجرائی فدراسیون و هئیت فوتبال استان لحاظ خواهد نمود.


وی با اشاره به ظرفیت های بالای فوتبال ساحلی با وجود زمین مناسب در ابوموسی گفت:  با کاستن کمبودها و نواقص در ابوموسی و اعلام این نواقص توسط هئیت فوتبال استان  می طلبد همه  ما برای شناساندن این قطعه از خاک پاک وطن دست در دست هم دهیم تا استعدادهای ورزش شهرستان نمایان تر شود.


مهدی جعفری رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان هرمزگان  در این بازدید  گفت: ابوموسی با وجود داشتن  زیرساخت های مناسب می تواند یکی از مدعیان میزبانی مسابقات چهارجانبه فوتبال ساحلی جام جزایر  استانی و کشوری و یاحتی این پتانسیل را دارد که میزبانی تورنمت های بین المللی را داشته باشد.


رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان هرمزگان با اشاره به اصلاحات اولیه این زیرساخت ها تصریح کرد: هئیت  فوتبال استان می تواند ابوموسی  را به عنوان یکی از میزبانان مسابقات مهم کشوری و استانی در این رشته به فدراسیون فوتبال معرفی کند.


وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از پایه و برگزاری مسابقات  رده های سنی  در این رشته  هئیت  فوتبال استان و شهرستان  و اداره ورزش وجوانان ابوموسی  می توانند میزبانی مهمترین تورنمت های کشوری و استانی را به شرط، مهیا نمودن زیرساخت های اولیه در قالب جام جزایر  و یا جام  خلیج فارس با شرکت چهار تیم از جزایر  و دو تیم از بندرعباس به خود اختصاص دهد و هئیت فوتبال استان در نظر دارد  با در نظر گرفته شدن رفع مشکلات و آماده نمودن زیرساخت های لازم در بهمن ماه سال جاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی را به ابوموسی  واگذار نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها